לא קיימים פריטים בסל הקניות.
חזרה לחנותלא קיימים פריטים בסל הקניות.
חזרה לחנותמתקנון
משק רפאלי אונליין
1. ברוכים הבאים לאתר משק רפאלי אתר זה הוקם עבור לקוחותינו, במסגרת מאמצינו לקדם ולייעל את השירות.
אנא קראו בתשומת לב תקנון זה מפעם לפעם, שכן עשויים לחול בו שינויים.
אנא שימו לב כי עצם השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי תקנון זה ולתנאי תקנון מועדון שופרסל המפורט להלן.
(להלן: “משק רפאלי שוק. אונליין“). החנות מנוהלת ע“י חברת משק רפאלי בכתובת דרך מנחם בגין 37 תל אביב
(באמצעות ערוץ “צור קשר” או צ‘ט עם נציג) ובאמצעות וואטסאפ בטלפון : 0559866398
להוראותיו ולכך שתהליך ההזמנה במשק רפאלי אונליין יהא כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד
משק רפאלי /או מי מטעמו למעט טענות הקשורות בהתחייבות מפורשת של משק רפאלי על פי התקנון.
משק רפאלי. הינו חנות אינטרנטית המופעל דרך אתר , במסגרתו מתבצעות מכירות קמעונאיות
(להלן: “משק רפאלי שוק. אונליין“). החנות מנוהלת ע“י חברת משק רפאלי בכתובת דרך מנחם בגין 37 תל אביב
בהצטרפותו לשירות משק רפאלי אונליין מאשר הלקוח כי קרא
והוא מסכים לתנאיו
משק רפאלי, לפי שיקול דעתה הבלעד בלבד , רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות האונליין,
וזאת ללא צורך במתן הודעות מוקדמות כלשהן.
יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים לפי העניין.
8.הלקוח המבצע רכישה יהא רשאי להוסיף “לעגלת הקניות” גם מוצרים שבצמוד לשמם ברשימת המוצרים יצוין כי הם בסטטוס של “מוצר חסר במלאי” או כל
מונח דומה אחר. משמעות המונח “מוצר חסר במלאי” או כל מונח דומה אחר תהא כי המוצר איננו מצוי בעת ההזמנה במלאי החנות המספקת של חנות
ההספקה. במקרה זה הלקוח לא יחויב בגין המוצר הנ“ל, ואנו נמליץ על מוצר תחליפי במידה וניתן ו/או הלקוח מבקש זאת. והיה ולא נוצר קשר עם הלקוח,
משק רפאלי תהא רשאית לספק תחליפים למוצרים החסרים עפ“י שיקול דעתה גם אם מחירו של המוצר החלופי יהא שונה ממחיר המוצר המוזמן. במקרה זה
תהיה ללקוח האפשרות להחזיר את המוצר החלופי במידה ואינו לשביעות רצונו, והלקוח יזוכה במלוא מחיר המוצרים המוחזרים.
9.כאמור בתקנון הביטוי “מוצרים” פירושו ירקות פירות תבלינים ושאר מוצרי מזון אחרים ומוצרי צריכה אחרים הנמכרים בחנות של משק רפאלי ו/או בחנות
האונליין , ואשר מועד אספקתם התבקשה על ידי הלקוח בעת מילוי ההזמנה,
שמות המוצרים יופיעו במסגרת רשימות שתוצגנה בחנות האונליין (להלן: “רשימת המוצרים“).
יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות בחנות האונליין הינן להמחשה ואינן מחייבות באופן כלשהו את חברת משק רפאלי.
במסגרת תהליך ההזמנה בחנות האונליין במשק רפאלי, יהיה הלקוח רשאי להזמין ממוצר כלשהו אך ורק כמויות סבירות. סבירות הכמויות תהא נתונה
לשיקול הדעת הבלעדי של משק רפאלי. , אלא אם יוחלט אחרת על ידי הנהלת משק רפאלי מכירת מוצרים הנמכרים במבצע מוגבלת ל-3 פריטים מכל מוצר.
תמחורים
12.מוצרים הנמכרים במרלוג משק רפאלי ממנו נאספים המוצרים בכל מקרה יחויב המחיר המצוין על גבי החשבון, שהוא מחיר משק רפאלי אונליין ולא המחיר
המופיע אם מופיע אחר על המוצר. מחירי המוצרים מפורטים גם באתר האינטרנט משק רפאלי וניתנים לבירור ובדיקה לפני ביצוע רכישה . המחירים הקובעים
לצורך השלמת הרכישה, על פיהם ייגבה סכום ההזמנה, הינם המחירים שיהיו במסגרת ההזמנה, כפי שיופיעו בחנות משק רפאלי אונליין ויישמרו למשך 14 יום
בלבד
מחירי מוצרים המסומנים בהנחה, במבצע או בהטבה אחרת יישמרו למשך 4 ימים ממועד ביצוע ההזמנה
ביצוע הרכישה באתר
16.בעת מילוי פרטי הלקוח, כאמור לעיל, למעט במקרה בו מתבצעת הזמנה בפעם הראשונה, יוכל הלקוח לציין במקום המתאים כי הוא מסכים שהמוצרים
המוזמנים יושארו בסמוך לדלת המען לאספקה או במקום מבוקש אחר על ידו, למקרה שבעת מועד האספקה לא יהא הלקוח או מי מטעמו נוכח במקום, וזאת
באחריות הלקוח בלבד. במקרה בו הלקוח לא ייתן את הסכמתו להשארת המוצרים כאמור, אזי המוצרים יוחזרו למוקד האספקה. במקרה כזה, הבאת המוצרים
בשנית תחייב את הלקוח בתשלום נוסף של דמי שירות. יודגש כי לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ולא יוכל לבוא
בטענות ו/או בתביעות ו/או בדרישות כלשהן משק רפאלי, לרבות אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים, ויחויב במלוא סכום הקניה והמשלוח. במקרים הבאים
לא תתאפשר השארת המוצרים המוזמנים בסמוך לדלת כאמור, ונוכחות הלקוח וכן הצגת תעודה מזהה במועד אספקת המוצרים, תהא תנאי הכרחי
לאספקתם: (א) משלוח בהזמנה ראשונה של הלקוח באתר, (ב) לקוח ששילם עבור קנייתו באמצעות כרטיס אשראי תייר
וכיוב‘.
ככל שבחר הלקוח השארה של מוצרים ליד הדלת, עשויה להתווסף עלות נוספת למשלוח עבור אריזת ואספקת המוצרים בצידניות לשמירת קור בסך של 5 ₪.
סכום זה יחויב בעת התשלום עבור המשלוח ולא יוחזר גם אם הלקוח או מי מטעמו נכח בבית במועד ההספקה. התשלום עבור צידנית קירור ישולם ללא תלות
בכמות הצידניות שסופקו עם המשלוח.
18. הלקוח מצהיר כי ידוע לו שאבטחת המידע המוזן לאתר נעשית באמצעות תוכנת אבטחה SSL הנהוגה באתרי מסחר אלקטרוני כדוגמת משק רפאלי וכן
באמצעות סיסמה שהלקוח מתבקש להקליד בשלב הכניסה ל“מעבר לקופה“.
מובהר כי שירות משק רפאלי אונליין אינו מהווה הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח
לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע באמצעות אספקה בפועל של המוצרים, בכפוף למלאי הקיים במועד האספקה ובהתאם להוראות תקנון זה.
סיום הרכישה, בתום מילוי הסל, יבוצע בלחיצה על כפתור “לתשלום” או “לתשלום בקופה“. על הלקוח יהיה להזין את הפרטים המבוקשים בתהליך סגירת
ההזמנה.
בסיום התהליך יתקבל דף המציג את פרטי ההזמנה ומספר הזמנה ייחודי שיהווה אסמכתא לשליחת הזמנה.
תשלומים ושילומים
חברת משק רפאלי שומרת לעצמה את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים מיוחדים ללקוחות שתבחר לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות הסדרים לתשלום
באמצעים שונים מכרטיס אשראי או תווים או קופונים
מובהר כי בעת ביצוע ההזמנה היתרה בתו נותרת ללא שינוי וביצוע העסקה אפשרי בהתאם ליתרה הצבורה בו במועד התשלום.
זמני הפעילות של משק רפאלי
ימים א` – ה` : 23:00 – 08:00
יום ו‘ וערבי חג : 16:00- 08:00
הזמנה, שינוי הזמנה או ביטול הזמנה באמצעות האתר, האפליקציה או הטלפון אפשרית בשעות פעילות מוקד שרות הלקוחות בלבד. שעות הפעילות יעודכנו
מעת לעת על פי שיקול דעתה של החברה, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, ויפורסמו באתר. שינוי בהזמנה לאותו היום ניתן לבצע עד שעתיים ביום העסקים
שלפני לפני מועד האספקה.
דמי שירות בגין איסוף עצמי
בנוסף למחירי המוצרים ,
משלוחים ועלויות
בנוסף למחירי המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח לעיתים חינמי וולעתים בסך 10 ש“ח בגין אספקת מוצרים
מעבר לכך, הלקוח עשוי להיות מחויב בסכום נוסף בסך של 5 ₪ עבור צידניות קירור, במקרה של בחירה בהשארה ליד הדלת מוצרים דורשי קירור
אספקת הזמנות
משק רפאלי לא תגבה, במסגרת ההזמנה, את מחיר המוצר/ים שלא יסופק/ו בהתאם לאמור לעיל.
35. המוצרים ברכישות יסופקו על ידי משק רפאלי בכפוף לתקנון זה בדבר זכותה של חברת משק רפאלי שלא לספק מוצרים כלשהם, מאחד ממוקדי האספקה
אשר יבחר על ידי החברה בהתאם לצרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
מובהר כי אספקת המוצרים בגין הזמנה שתתקבל תתבצע בכפוף לאישור העסקה ואמצעי התשלום ע“י חברת האשראי והחברה שומרת לעצמה את הזכות
שלא לאשר תשלום אשר אינו מקובל עליה עפ“י שיקול דעתה.
בעת מילוי הרכישה יבחר הלקוח מועד אספקה מבוקש. הלקוח יבחר את התאריך ואת מועד ההספקה שהוא מעוניין שבו יסופק המשלוח מתוך רשימת
המועדים האופציונליים לאזור השירות , שתוצג בלחיצה על הקישור “זמינות משלוחים“. מובהר כי משק רפאלי אונליין תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת
האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי. מובהר עוד, כי ייתכן שבהזמנת מוצרים מסוימים לא ניתן יהיה לבחור במשלוח באותו היום, ועל
הלקוח יהיה לבחור מועד הספקה מאוחר יותר.
דהיינו הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות ויתאם מועד אספקה חדש.או יונחו בפתח ביתו בהתאם לבקשתו במקרה שהמשלוח יוחזר יחויב הלקוח
בדמי משלוח על פי התעריפים המצוינים לעיל. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה כי הוא מסכים שהמוצרים יושארו ליד הדלת או אצל שכן
ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח. היה והזמנת הלקוח הינה הזמנתו
הראשונה במערכת משק רפאלי
החזרת מוצרים
מבצעים
ככל שתחליט משק רפאלי להעניק ללקוחותיה מתנות ו/או הטבות לקונים בשירות במשק רפאלי אונליין , בחירת המתנות ו/או ההטבות תהיה עפ“י שיקול
דעתה הבלעדי, במשק רפאלי תהיה רשאית להפסיק ו/או לשנות את ההטבות ו/או המתנות כאמור בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
ביטולי / שינויי הזמנה ורכישות
לקוח רשאי לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה לכל המאוחר עד 6 שעות ביום העסקים שלפני מועד האספקה המתוכנן של ההזמנה,
טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהלקוח פתח את אריזתם המקורית או מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ“ה-1995; ו– או תכשירים
וותוספים. ביטול הרכישה אפשרי באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות הטלפוני וזאת עד 14ימים מיום אספקת המוצר. ניתן לבטל עסקה באחת מהדרכים
הבאות: בטלפון למספר: 0559866398 או 0774070466 בדואר רשום לכתובת: מוקד שירות לקוחות,חברת משק רפאלי, רחו : בדרך מנחם בגין 37 תל אביב
או בדואר אלקטרוני לכתובת_: meshekrefaeli@gmail.com באתר – דרך קישור “צור קשר” או בצ‘ט; וכן – דרך וואטסאפ.
למען הסר ספק יובהר כי האמור בתקנון זה בדבר רכישה באמצעות האינטרנט, יחול בשינויים המחויבים גם על הזמנה באמצעות אפליקציית “משק רפאלי
אונליין ” .
הערות למוצר
החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪, לפי הנמוך
מביניהם, ככל שהלקוח בחר לבטל את ההזמנה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה.
לקוח שקיבל את המוצר ידאג להחזירו לספק שפרטיו יימסרו לו על ידי החברה במקום עסקו, על חשבון הלקוח. משתמש שיבקש כי המוצר ייאסף מהמקום בו
נמסר לו או כל מקום אחר, בכפוף לאישור החברה, יישא בעלות דמי משלוח בגין הובלה כאמור.
התמונות הם להמחשה בלבד.
ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים.
באתר מוצג סימון תזונתי למוצרי המזון הנמכרים בו, לרבות סמלי מזון אדומים, כנדרש בתקנות הגנה על בריאות הציבור (מזון) (סימון תזונתי),
תשע“ח-2017 (בסעיף זה – “התקנות“), וזאת על פי המידע שהתקבל מהספקים ובאחריותם. הסימון התזונתי וסמלי המזון מופיעים בדף המוצר. ניתן להגיע
לדף המוצר על ידי הקלקה על המוצר מכל דף באתר. התקנות אינן חלות על מוצרים שיוצרו או יובאו לפני יום 1.1.2020, ומוצרים כאמור ייתכן שיסופקו ללקוח
ללא סימון הנדרש בתקנות, אף אם סימון כנ“ל מופיע בדף המוצר.
מוצרים ו/או שירותים שיסופקו על–ידי צדדים שלישיים / באספקה בתיאום טלפוני
משק רפאלי תהא רשאית על פי שיקול דעתה, מעת לעת, באופן קבוע או זמני, להעניק ללקוח הטבה בדמי המשלוח. ההטבה יכולה להיות במלוא דמי
המשלוח או בחלקם. ההטבה תינתן בדרך של זיכוי הלקוח בסכום החיוב העודף בגין דמי המשלוח או באי חיובו של הלקוח, או במתן הנחה כספית בשווי דמי
המשלוח או חלקו, על פי קביעתה של חברת משק רפאלי.
המחירים באתר אינם כוללים את עלות הובלתם, , אלא אם צוין אחרת באתר. . משק רפאלי תהא רשאית על פי שיקול דעתה, מעת לעת, באופן קבוע או
זמני, להעניק ללקוח הטבה מלאה או חלקית בתשלום כפי שיפורט באתר. ההטבה תינתן בדרך של זיכוי הלקוח בסכום החיוב העודף בגין דמי המשלוח או
באי חיובו של הלקוח, על פי קביעתה של משק רפאלי.
לעיתים האספקה לבית הלקוח תתבצע ע“י שירות משלוחים חיצוני אשר אזורי האספקה שלו שונים מאזורי האספקה של משק רפאלי. במידה וההזמנה
בוצעה מחוץ לאזורי האספקה של נותן שירותי המשלוחים, ספק המוצרים ייצור קשר עם הלקוח לצורך ביטול ההזמנה וזיכוי הלקוח בגינה.
משק רפאלי ו/או הספקים לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי–אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם.
משק רפאלי תהא רשאית לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא. משק רפאלי לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או
לצד שלישי בגין ביטול הזמנה כאמור, לרבות אם ביטול ההזמנה נובע מכך שהמוצר אזל במלאי וכו‘.
58. הנתונים המופיעים לעניין המוצרים, הרכבם, תכונותיהם וכיוצ“ב נמסרו על–ידי ספקי המוצר ועל כן הינם באחריותם הבלעדית.
שירות ואחריות יינתן ללקוח על–ידי ספקי המוצרים ו/או מי מטעמם בהתאם לתנאי האחריות הרלוונטיים למוצר שנרכש.
אחריות
60 .משק רפאלי לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם ללקוח ו/או לצד ג‘ כלשהו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאיננו
בשליטתה, לרבות אך לא רק – מכח עליון, כגון: מלחמה, רעידת אדמה, מזג אויר קיצוני וכד‘.
משק רפאלי לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג‘ כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או שירותים שיירכשו משק
רפאלי אונליין ואשר צד ג‘ שהינו היצרן ו/או היבואן שלהם סיפק אותם משק רפאלי או ישירות ללקוחות, לרבות פגמים במוצרים, בשירותים (לרבות בהובלתם
ו/או בהתקנתם), אי התאמה בין המוצר לתיאורו באתר וכדומה, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.
משק רפאלי אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: “נזק מכל סוג שהוא“) שייגרם ללקוח משק רפאלי אונלין ו/או לצד
ג‘ כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת במשק רפאליאונליין ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח
ו/או צד ג‘ כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו
ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג‘ כלשהו שיכנס לאתר ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג‘ כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח משק
רפאלי אונליין וכד‘.
החוק החל
65. על ההתקשרות בין הלקוח לבין משק רפאלי במסגרת משק רפאלי אונליין ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד.
במידה והסכסוך לא ייושב כאמור אזי הוא יידון בבית המשפט בתל אביב–יפו בלבד.
פרטיות ומדניות
בהתאם להסכמת החבר כדין, חברת משק רפאלי תהא רשאית לפנות אל החבר מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות למוצרים ו/או שירותים, מבצעים
וקידומי מכירות (של מוצרים, שירותים, הטבות וכיו“ב של הרשתות והגופים המעניקים הטבות במסגרת המועדון דרך החברה ושל גורמים אחרים שיעניקו
שירותים או הטבות לחברי המועדון), באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה
אחרת מהחבר בכתב בכל עת.
משק רפאלי אף רשאית, למטרות הנ“ל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לרכישות במסגרת המועדון, לרשתות ו/או גופים
השותפים במועדון, ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות לחברה המועדון על–פי שיקול דעתה של משק רפאלי.
על אף האמור לעיל ובכפוף להוראות כל דין משק רפאלי תהיה רשאית להעביר מידע מפורט ומזוהה של רכישות הלקוח ברשת לצדדים שלישיים, אם תתקבל
הסכמת הלקוח לעשות כן ו/או בהתאם להוראות של כל גוף שלטוני/שיפוטי מוסמך.
הזכויות של משק רפאלי באתר
הקניין הרוחני במשק רפאלי בכלל זה זכויות היוצרים ו/או סמני המסחר ו/או המדגמים ו/או הפטנטים וכיוצא באלה זכויות באתר, לרבות עיצוב האתר,
התוכנות, היישומים, הקבצים הגרפיים, הטקסטים, התמונות, הטכנולוגיות, התהליכים, התכנים, האייקונים, קוד המחשב וכל חומר אחר הכלול באתר (“תכולת
האתר“), הינם בבעלות מלאה ובלעדית של משק רפאלי, או של צדדים שלישיים משק רפאלי קיבלה מהם רישיון שימוש כדין.
כל אזכור בקטלוגים השונים של שם, סימן מסחר, מוצר ו/או שירות של צד שלישי כלשהו, מופיע אך ורק כשירות ללקוח ואין בו כדי להוות פרסומת, קידום
מכירות, מתן חסות ו/או המלצה כלשהי לגביהם. תמונות המוצרים מובאות להמחשה בלבד. מובהר כי הפרה של זכויות קניין רוחני של צד ג‘ תהיה באחריות
הספק הרלוונטי בלבד.
אבטחת האתר
האתר, לרבות נסיונות לבדיקת חדירותו.
שיבוש ו/או נסיון לשיבוש מתן השירות המוענק באתר ללקוחות ו/או פעילות השרת/ים מהם הוא פועל.
משק רפאלי תפעל בכל דרך חוקית נגד מבצעי פעולות כמפורט בסעיף זה.